CUM SĂ ÎȚI SALVEZI CARDUL PENTRU PLĂȚI FĂRĂ NUMERAR ÎN PROFILUL TĂU?
Salvează cardul și plătește rapid pentru cumpărăturile tale. Este simplu - vezi cum să faci acest lucru.
1. Salvarea cardului este posibilă după ce ai ales produsele care îți plac și ai apăsat butonul „Cumpără”, moment în care vei fi redirecționat către pagina de finalizare a comenzii.
2. Alege "Plata cu cardul", apoi bifează "Păstrează cardul în profilul tău Ozone.ro pentru cumpărături rapide și sigure".
3. După ce efectuezi plata pentru comanda ta, găsește cardul tău în profilul tău de pe Ozone.ro, în meniul "Cardurile mele".
4. Poți adăuga un număr nelimitat de carduri, de orice tip - debit, credit sau virtual. Pentru a adăuga un nou card, trebuie să urmezi pașii 1 și 2, selectând opțiunea "Card nou".
5. După efectuarea plății pentru achiziție, acesta va apărea automat în profilul tău. Folosește cursorul pentru a găsi cardurile pe care le-ai adăugat.
Pentru securitatea ta suplimentară la achiziționarea de produse virtuale (de ex. vouchere, e-cărți, produse digitale etc.), sistemul va solicita verificarea datelor prin reintroducerea lor înainte de finalizarea achiziției. Acest lucru este valabil chiar și atunci când cardul este salvat în secțiunea "Cardurile mele".
6. Pe lângă adăugarea de carduri, poți și să le ștergi din profilul tău. Apasă pe iconița „coș de gunoi”, confirmă alegerea și cardul tău va fi șters.
Nu puteți găsi un răspuns la întrebarea dvs.? Ne puteți contacta în mai multe moduri!
Trimiteți-ne un e-mail la următoarea adresă: [email protected] sau folosiți formularul de contact de pe site. Vă vom contacta cât mai curând posibil.
Chat
Începeți un chat cu support-ul nostru online. Sistemul nostru de chat este cel mai rapid și mai ușor mod de a obține ajutor la întrebările pe care le aveți.
Phone
Sunați-ne la numărul de telefon indicat: +4031 6300366
În zilele lucrătoare: 09:00 - 18:00.
Zile libere: sâmbătă și duminică